zaterdag 8-08-09 - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Jong Oranje Wit - WaarBenJij.nu zaterdag 8-08-09 - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Jong Oranje Wit - WaarBenJij.nu

zaterdag 8-08-09

Door: krista

Blijf op de hoogte en volg Jong Oranje Wit

13 Augustus 2009 | Nederland, Oldenzaal

Zaterdag 8-08-09

In de bungalows mochten de meiden lekker uitslapen, na het ontbijt werd flink gepoetst, gedweild, vuilnisbakken geleegd, koelkasten en toiletten lekker gesopt.
Marco en Chantal ruimden netjes hun eigen kamer op; de Juveniles brachten 1 voor 1 hun eigen tassen naar buiten die waren volgepropt met hun eigen kleren (en soms ook met die van anderen).
Om 12.00 uur werden Marco en Chantal verblijd met de komst van de ouders die toch bereid waren om hun kind weer mee naar huis te nemen en kon Marco eindelijk zijn jetlag verwerken.

Nog even op de valreep wat opmerkingen van de coaches als de speelsters van de Juveniles aan slag stonden:
Tamara gewoon lekker slaan en laat ‘m bij je komen!
Maxime durven he, en vrijuit meppen!
Lizzie meer bij je lichaam, dit wordt hem!
Denice zoek hem uit!
Gabi voor jezelf kijken en stilstaan!
Demi ja zeggen is ja doen!
Dominique hier je zone maken ; zie alleen die bal!
Cher lekker ademhalen en gewoon rossen!
Marley contact maken en korter!
Noa goed zo Otje,mooi afgebleven en zuinig zijn!
Jeske breng je handen er goed bij, koppie erbij!
Quincey je gaat het winnen Q!
Shanna kijk ‘m aan en sla hem weg!
Ilona big smile en je zone groter maken!
Ruby-Jane maak jouw feestje, he!
Katja eerste bal van de pitcher is slag, kies je bal!



Wat gebeurde er op de Eurocamping?
Toen de kampeerders wakker werden en hun tenten open ritsten, bleek dat het nog steeds regende! De tenten moesten dus nat ingepakt worden, maar niet getreurd we gingen eerst buiten ontbijten, alleen gebruikten we de overkapping inclusief terras van de caravan die achter ons veldje stond (bedankt buren). Met natte tenten in de auto reden we naar het Borghuis om onze meiden op te halen!
Een tas met restanten werd door Tante Greet meegenomen; hierin zaten witte, blauwe, zwarte kousen en nog een muziekinstrument; dit alles zal eerlijk teruggegeven worden aan de rechtmatige eigenaressen.





Wisten jullie dat………………………………………………………….
-een time-out is om de coach naar haar vakje op het veld te laten lopen
-kniekousen niet onder, maar boven de knie gedragen worden
-dat de sportbroekjes zo laag mogelijk moeten zitten
-Cher geen Assepoester is
-coach Marco en coach Chantal erg goed zijn in koffie zetten
-Fleur en haar familie langs waren gekomen
-Noa goed eieren kan bakken
-Jan en Claudia dit ook goed kunnen
-Marco en Chantal geen theedoek bij zich hadden
-dat zij daarom geen corvee konden doen
-coach Marco erg dol is op rennende,blaffende hondjes
-de corveeploegen veel glazen hebben gebroken
-de volgende keer fietsen met zijwielen gehuurd worden
-het fietstempo van coach Marco bestaat uit langzaam en sprinten
-de moeders gaan oefenen om nog beter mee te kunnen klappen
-tosti’s eerst ontdooid moeten worden
-Katja dan pas goed de tosti’s kan bakken
-zonnebrillen zijn om in je haar te zetten
-sommige speelsters niet weten in welk bakje het vaatwasblokje gedaan moet worden
-de speelsters o.l.v. de coaches een prachtig lied hebben geschreven
-het refrein in Hamburg uit het hoofd geleerd moet zijn (haha)
Couplet 1 (melodie van: Het is een nacht- Guus Meeuwis)
Je vraagt of ik zin heb in een softbalwedstrijd
Het is 2 uur ‘s middags, de wedstrijd begint
In een land, in Europa waar iedereen ons kent
Door onze zang en door ons talent
We doen alles samen gezellig en gek
Ons softbalteam is helemaal perfect
Een zonnige dag en ook nog een lach
Deze dag heeft alles wat ik van een dag verwacht.
Refrein
Wij zijn een team, dat anders is dan je vaak ziet
Wij zijn een team, en we zingen nu ons eigen lied
Wij zijn een team, waarvan ik hoopte dat ik ‘m ooit vinden zou
En nu zijn wij het leukste team, van allemaal!
Couplet 2
Ik pak mijn knuppel en ik loop naar de plaat
En ik kijk naar Marco die daar rustig staat
De pitcher, die de bal gooit naar mij
Zwaaiend met mijn knuppel
Word ik heel blij
De bal is verder dan de outfielders daar
Ik heb net de klap van mijn leven gehad
De dug-out,er is weer hoop voor het team
We kunnen wel winnen want dat hebben we verdiend
Refrein
Wij zijn een team, dat anders is dan je vaak ziet
Wij zijn een team, en we zingen nu ons eigen lied
Wij zijn een team, waarvan ik hoopte dat ik ‘m ooit vinden zou
En nu zijn wij het leukste team, van allemaal!

Tussenstuk
Ja dit team is zo geweldig
En de coaches worden knettergek
En we voelen ons zo goed, op onze eigen plek
Couplet 3
Wie o wie weet nog de tekst van couplet 3?
Refrein
Wij zijn een team, dat anders is dan je vaak ziet
Wij zijn een team, en we zingen nu ons eigen lied
Wij zijn een team, waarvan ik hoopte dat ik ‘m ooit vinden zou
En nu zijn wij het leukste team, van allemaal


Het bovenstaande lied zegt eigenlijk genoeg over deze week, dit team, de coaches, de ouders en niet te vergeten de catering!
Bedankt allemaal en tot in Hamburg!

Tante Greet

  • 16 Augustus 2009 - 11:01

    Danielle:

    Wat een geweldig verslag!! Ik heb een aantal keren hardop moeten lachen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jong Oranje Wit

Jong Oranje Wit

Actief sinds 13 Aug. 2008
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 67080

Voorgaande reizen:

23 December 2011 - 02 Januari 2012

winter in zweden

28 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Jong Oranje WIt op weg naar het EK in Antwerpen

16 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Juveniles in Hamburg

03 Augustus 2009 - 08 Augustus 2009

Juveniles in Oldenzaal

15 Augustus 2008 - 24 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: