Op weg naar Hamburg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jong Oranje Wit - WaarBenJij.nu Op weg naar Hamburg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jong Oranje Wit - WaarBenJij.nu

Op weg naar Hamburg

Door: krista

Blijf op de hoogte en volg Jong Oranje Wit

16 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen maandag was de laatste (pret)training en zijn de Juveniles dus heel goed voorbereid op het internationale toernooi in Hamburg. Vanmorgen vroeg (nou ja , redelijk vroeg) verzamelden we in Velserbroek, waar het wachten was op de coaches (waar was nu die Ferrari, Nick?) en chauffeurs van de busjes die de meiden naar de Hamburg Knights gaan brengen;het leek wel of heel Nederland onderweg was, zo druk en file-rijk was het al op de Nederlandse wegen.Sommige ouders hadden wat startproblemen door een spoorloze identiteitskaart, maar uiteindelijk belandden ook zij op de parkeerplaats in Velserbroek.
Toen de busjes arriveerden moesten de meiden onderling regelen wie waar instapten; dit zorgde voor een behoorlijk gekakel, geduw en geschreeuw over en weer (nee hier zitten, nee kom bij mij, nee we gaan bij Paul enz) De tassen werden lukraak door de meiden in de bagageruimte gesmeten, waarop de chauffeurs van de busjes alles weer vrolijk en goedgehumeurd uit gingen laden en zorgvuldig de vele tassen op elkaar stapelden (bedoelden de coaches dit met minimaal inpakken?)
Eindelijk zat iedereen en ook Ome Bram kon er nog bij, even zwaaien naar al die huilende (grapje) ouders en op weg naar Hamburg.
Voor de thuisblijvers nog wat kijk-en luistertips: http://www.hamburgknights.com/livestream.html
of
www.elbrock-arena-radio.de

• 16 Oktober 2009 - 11:32

Diana En Fabi:

Wij wensen jullie heel veel plezier daar in Hamburg en natuurlijk heel veel overwinningen!!!

Groetjes Diana en Fabi