zondag 17-08-08 - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Jong Oranje Wit - WaarBenJij.nu zondag 17-08-08 - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Jong Oranje Wit - WaarBenJij.nu

zondag 17-08-08

Door: Krista

Blijf op de hoogte en volg Jong Oranje Wit

18 Augustus 2008 | Tsjechische Republiek, Praag

De dag begon met een uitgebreid ontbijt, dus de meegebrachte hagelslag en pindakaas konden gewoon in de tas blijven. Het programma van vandaag voor de Juveniles werd een beetje aangepast omdat het gisteren ietwat laat was geworden . De training was op het basketbalveld in de buurt van het hotel en-----als een bal niet gevangen werd moest een rondje gelopen worden (hebben de coaches teveel naar de Russische meiden en hun trainster gekeken in Oldenzaal??)
De middag was voor de meiden een uitstapje naar Praag en dit keer scheen de zon.
Een aantal ouders besloot cultureel te doen en gingen met de bus en metro naar de mooiste brug van Praag (wel wat veel mensen) en vervolgens naar de Praagse Burcht. Ook hier weer veel mensen, maar tot onze verbazing ontdekten we heel veel oranje gekleurde meiden in de menigte en riepen een aantal ouders op een beschaafde , maar wel luidruchtige wijze: HOLLAND,HOLLAND en werd de "wave" uitgevoerd.
De coaches waren zeer 'ontroerd' door deze aktie en vervolgens mochten de Juveniles naar de meetjes en de greetjes die onder leiding van tante Greet de knuffels in ontvangst namen.(dank aan de coaches)
Inmiddels worden de coaches bijgestaan door Andre Prins en Mariana Atasanova die vandaag in Praag waren aangekomen .
Nadat een flinke brul werd gegeven om de ouders los te laten, vertrokken de Juveniles weer en lieten de ouders achter zodat deze weer hun culturele tour konden hervatten

• 20 Augustus 2008 - 14:42

Helen Van Der Voort:

een berichtje voor Shanna. Ik lees dat je geen punt hebt tegen gekregen in de wedstrijd tegen Tsjechie en dat je ze zelf heb binnengeslagen. Geweldig kanjer van me. Waren het net zulke grote tsjechen als bij het H.C.A.W. toernooi. Was de wedstrijd ook zo spannend als toen? Nog heel veel succes he. Laat je vader glunderen, wij zullen hier aan je denken. Ciao Helen