donderdag 21-08-08 Ned- Rusland - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Jong Oranje Wit - WaarBenJij.nu donderdag 21-08-08 Ned- Rusland - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Jong Oranje Wit - WaarBenJij.nu

donderdag 21-08-08 Ned- Rusland

Door: krista

Blijf op de hoogte en volg Jong Oranje Wit

22 Augustus 2008 | Tsjechische Republiek, Praag

Verslag van de wedstrijd tegen Rusland.
De Russen openen het spel , Dominique gooit en de 1e slagvrouw krijgt 4 wijd, maar al snel zijn wij aan de beurt voor de gelijkmakende inning, ook voor de Juveniles is deze snel voorbij en beginnen we aan de 2e inning.
De Russische meiden worden snel uitgegooid en de Juveniles worden even wakker geschud door het maken van een sprintje naar het MacDonalds bord. Ziezo ze zijn er weer helemaal bij!
Ook in deze gelijkmakende inning worden geen punten gescoord en gaan we snel door naar de 3e inning.
Het verhaal wordt wat saai voor het Russische team, maar ook dit keer is hun slagbeurt snel voorbij (fijn hoor Dominique).
De Juveniles zijn weer aan slag, Manoa en Katja geven een tik, maar gaan helaas uit op 1, dan slaat Merou op de pitcher en bereikt het 1e honk, steelt vervolgens 2 en 3. De volgende slagvrouw (sorry maar heb in de spanning de naam niet genoteerd) geeft een ferme tik maar de bal belandt precies in de handschoen van de korte stop! Jammer!!
In de 4e inning wordt van pitcher (Dominique) en catcher(Denice) gewisseld, Shanna en Gabi gaan het overnemen.
De geschiedenis herhaalt zich: 3 nullen en het Nederlands team is weer aan slag; Gabi geeft een zeer harde en verre tik, maar net niet het veld uit, en ze loopt een punt binnen.Wow, wat een mep zeg! Stand: 1-0 voor Oranje.
Fabienne komt op 1 door een veldfout, steelt 2 en Shanna geeft een goede mep waardoor een punt binnenkomt ,zelf stopt ze op het 3e honk.
Manoa slaat een hoge bal, precies tussen 2 veldspelers in en Shanna loopt naar thuis.
Stand 3-0
In de 5e inning zijn al 2 slagvrouwen uit, de 3e krijgt 4 wijd , vervolgens slaat de 4e slagvrouw en wordt het 3e honk gestolen. Na een ww komt de loopster over de thuisplaat en is de stand 3-1, en daar blijft het bij.
Meiden: jullie gaan morgen spelen in de halve finale tegen Tsjechie!
Ga zo door, jullie zijn top! Wat een team! (tante Greet wordt helemaal blij van jullie)

Na afloop stond voor de supporters een heerlijke barbecue klaar, geregeld door een aantal ouders , we konden van de kantine borden enz. gebruiken en ook de barbecue; deze dag kon niet meer stuk.
Als afsluiting was er ook nog een meet en greet , maar bestond deze voornamelijk uit achter de laptop zitten en snel op Hyves/msn of whatever! Heerlijk al die aanhankelijke liefdevolle dochters, die smachten naar een knuffel of aai over hun bol.

• 22 Augustus 2008 - 09:11

Fam Tjeertes:

hoi meiden succes in de halve finale goed resultaat en op naar de finale groetjes uit hoofddorp

• 22 Augustus 2008 - 09:19

Pake En Beppe Hoekst:

Op naar de finale Oranje, Maxime zet hem op!!! Wij leven mee met jullie. Doei, doei.

• 22 Augustus 2008 - 09:21

Tante Ria:

Nou tante Greet, hier is nog een tante die helemaal blij wordt.
    Cher en de meiden uit je team, jullie zijn kanjers. Ga zo door. Ik blijf de spannende verslagen en mooie foto's met veel plezier volgen.

• 22 Augustus 2008 - 10:16

Thea:

he meiden zet hem op en op naar de finale!!!!
    gr Thea

• 22 Augustus 2008 - 10:21

Henk:

Hoi Denice en de andere kanjers. Veel succes in de halve finales. Jullie kunnen het!!! Staat trouwens goed hoor dat oranje.

• 22 Augustus 2008 - 11:54

Greetje:

Fabi wat ben ik trots op jou, zet 'm op in de halve finale, jullie gaan het doen!!
    knuffel van tante Greet (en ook natuurlijk van alle krijgsmannetjes)

• 22 Augustus 2008 - 12:16

Brigitte:

Hoi Fleur,

We gaan voor een finaleplaats toch?
    Doe je best!

• 22 Augustus 2008 - 14:05

Romi:

Hey Meiden :D!
    Jullie gaan zeker die finale winnen! Doe jullie best en wij duimen voor jullie ;)

xxx De meiden van Aspiranten en mij :)

• 22 Augustus 2008 - 14:14

CeceNinaPatou:

Luvu Kutju,

We zitten bij elkaar in de klas!!
    Mentrix: Mevr. Wilsterman.
    Zet hem op in de halve finale.oje oje oje ojee
    We missen je super.
    We probeerde je echt duizend keer te bellen maar je nam niet op.
    We hebbem echt rare kinderen in de klas bo die ene vriend van bram en nana maar vooor de rest zijn ze wel aardig

Heel veel kusjes en knuffels xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx PAtou Cece en NINA

• 22 Augustus 2008 - 14:21

Sandana En Melissa :

Hee Maxime en natuurlijk ook de andere meiden,
    Heel veel succes!
    Te gek dat de halve finale is bereikt, toppertjes hoor !

• 22 Augustus 2008 - 15:36

Narda En Johan:

groetjes uit losser
    fleur,
    en nu op naar de finale

• 22 Augustus 2008 - 17:48

Frans :

Hallo Tamara en teamgenoten en coaches gefeliciteerd met de 5-4 overwinning en heel veel succes in de finale morgen

• 22 Augustus 2008 - 19:20

Noa:

succes met de volgende wedstrijd goed gedaan lizzie

• 22 Augustus 2008 - 19:37

Naomi:

Hee Tamara,

AL IN DE HALVE FINALE . :D !
    Zet hem op en ga door tot de finale!
    Volgens mij hebben jullie het daar HEEL gezellig.

Suc - 6 & tot zondag of maandag.

x Naomi

• 22 Augustus 2008 - 21:58

Ben Goorts:

Gefeliciteerd met de finaleplaats.