Aankomst in Antwerpen 7-8-2011 - Reisverslag uit Antwerpen, België van Jong Oranje Wit - WaarBenJij.nu Aankomst in Antwerpen 7-8-2011 - Reisverslag uit Antwerpen, België van Jong Oranje Wit - WaarBenJij.nu

Aankomst in Antwerpen 7-8-2011

Door: krista/tante Greet

Blijf op de hoogte en volg Jong Oranje Wit

07 Augustus 2011 | België, Antwerpen

Aankomst van Jong Oranje Wit in Antwerpen op 7-8-2011

Iedereen was met eigen vervoer naar het Tulip Inn hotel afgereisd en arriveerde ruim voor de afgesproken tijd op de plaats van bestemming. In het zonnetje keken (vooral) de ouders en speelsters hoeveel reistassen, koffers, make-up tassen, kussens, mobiele telefoons en I-pods de auto’s uit gesleept werden. Zou dit allemaal op die hotelkamers passen en hoe is de kamerindeling uiteindelijk geworden? De coaches en speelsters verzamelden zich voor de ingang van het hotel en werkelijk hoor, het leek wel of de paparazzi zich op onze meiden stortten voor een ware foto-shoot.
Na een woord en een presentje voor de coaches en speelsters van alle ouders (bedankt voor het ingelaste momentje, Vera) sprak coach Marjan de ouders even toe, daarna bedankte Shanna namens alle meiden de ouders voor het heen en weer gereis de afgelopen tijd.
Na de lunch vertrokken de meiden richting het veld van Deurne Spartans, dit veld ligt naast en dan bedoel ik echt naast het vliegveld van Antwerpen.Veel meiden waren verbaasd over de vliegtuigen die zo dicht bij landden en vertrokken. Ik hoop niet dat ze deze verbazing houden tijdens de wedstrijden want anders vergeten ze misschien de handschoen te openen om een bal te vangen. Gelukkig had coach Judith dit ook al in de gaten en gaat de meiden ‘verplichten’ om een kwartier lang vliegtuigen te spotten zodat het morgen geen punt van aandacht meer is voor de speelsters.
Hoe ziet het veld eruit: er is 1 speelveld, geen verlichting, een metalen uitklap-tribune en een houten podium met plastic klapstoelen. Rondom het terrein staan rode tentjes waar de speelsters drinken kunnen halen of zelf kunnen lunchen.
De training bestond uit slaan, infield, outfield en natuurlijk de warming-up en cool-down onder leiding van de fysio.
Tijdens het trainen werd er flink geroepen naar elkaar:
hier !!mijn!! twee!!drie!!binnen!!nu wel!!open draaien! roepen meiden!!2-slag!1 wijd! Kortom het zag er goed uit, tot slot kwamen alle meiden bij elkaar voor de teamspirit en het :
ONE TWO THREE TEAM!! was heel duidelijk te horen en gaf aan dat onze meiden er veel zin in hebben en er met elkaar en de coaches voor willen gaan. Succes!!

Het weer: zonnig, bewolkt en winderig
De ouders: zochten een terrasje maar konden het niet vinden, dronken ‘plat water’ (wie weet wat dit is?),zaten bijna met hun auto tussen de garagedeur van het hotel

• 07 Augustus 2011 - 20:36

Sjoke:

Leuk al een verslag van de aankomst en gang van zaken op de 1e dag te lezen! \Het wordt vast een spannende week, en wij volgen het hier vanuit Friesland. Veel succes meiden!
    Groetjes van Bep en Pake.

• 07 Augustus 2011 - 21:19

Yvon:

Holland 3x Go for it!

• 08 Augustus 2011 - 08:53

Bernhardine:

Veel plezier en succes komende week!!
    Groet Bernhardine

• 08 Augustus 2011 - 10:48

Anniek:

Heel veel succes meiden! Zal jullie volgen :). Kus

• 08 Augustus 2011 - 11:36

Boy Van Der Roest:

Ik wens jullie heel veel succes en laat je niet te veel afleiden door die vliegtuigen.